Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~confusion | użytkownik

imię i nazwiskomilena j. adresNowy Tomyśl zarejestrowany07.09.2006 @16:16:15 ostatnio na stronie15.07.2014 @09:50:04

"Fotografowanie - podobnie, jak stosowanie wszelkich innych środków wyrazów - nie jest wymyślaniem, lecz odkrywaniem. Fotografia, to możliwość krzyku, wyzwolenia, a nie próba udowodnienia własnej oryginalności. To sposób życia" - Henri Cartier-Bresson


zapraszam
strona: http://www.mjphoto.eu
fanpage: http://www.facebook.com/pages/Milena-Jankowiak-Photography/527461720630173?ref=hl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.mjphoto.eu
digarty186 komentarze1607 posty na forum3

komputer / sprzęt
a czy to ważne?

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~SATAN666    09.09.2010 @01:23:30
A dziękuję, dziękuję <rumieni się>

A co do przesłony to była F36 i więcej już dać nie chciała;P
_______
Skomentowałem Ci prace...? Nie ma nic za darmo-skomentuj moją;]
click this->http://satan666.digart.pl/digarty (to najlepsze podziękowanie)
~SATAN666    09.09.2010 @01:16:53
nie jest tak anarchistyczny jak Twój, ale jest "pod prąd" i "na nie" :D


E:co do komentarza diga: to dobrze, że nie taka kłoda jak na tamtym foto;] a jak ja próbowałem z ludźmi to niestety strasznie przepalało:/

E2: mój również ma swoje źródło w mrokach gimnazjum;0
ostatnio edytowane: 2010-09-09 01:20:37
_______
Skomentowałem Ci prace...? Nie ma nic za darmo-skomentuj moją;]
click this->http://satan666.digart.pl/digarty (to najlepsze podziękowanie)
~SATAN666    09.09.2010 @01:12:14
czy coś z nim nie w porządku?:P
_______
Skomentowałem Ci prace...? Nie ma nic za darmo-skomentuj moją;]
click this->http://satan666.digart.pl/digarty (to najlepsze podziękowanie)
~m4rt    30.07.2010 @00:53:43
"Koontz - niemal wszystkie"
NO, dobrze, żę napisałaś, że NIEMAL wszystkie! bo ja już pierwszą czytam i nie znasz :o
~lenio    29.07.2010 @12:13:17
dzięki
_______
To nie prawda, że wszystkie kobiety są takie same.
Każda wk**wia na swój sposób.
~JoannaKata    29.07.2010 @03:11:40
dzieki za komentarz;
twoja galeria -ZACHWYCA.
ciezko udzielic konstruktywnego komentarza bo prezentujesz juz b.wysoki poziom.
pewnie czas sam pokarze, do ktorych zdjec najchetniej wracasz.
wtedy zaufaj intuicji, bo na pewno ja masz.
pzdr
~mastadeath    26.07.2010 @14:35:24
ciekawą masz galerię.
Pozdrawiam
_______
Life is simple, kill or be killed, The code of survival
My Official online Portfolio http://www.matuszakmaciej.pl :: blog http://www.inspireyourmind.pl
~amadii    19.07.2010 @16:57:47
a mówią że tak

może nie ostro widzę
_______
stawiam więc na wyobraźnie
i szczere uczucia.

cierpię zaś na namiętności
adhd otrucia.
~m4rt    19.07.2010 @12:50:25
ne, ne boskie :p

btw. fóck.. mój przyjaciel i znajomi mieli wypadek samochodowy dzisiaj :x czołówke zaliczyli, ale jakimś cudem niewiele im sie stało czekam cały czas na jakieś info ze szpitala.. kórva, zjebany rok :/
~m4rt    12.07.2010 @02:42:17
o to ? " www/ < polecam Panią fotograf z Poznania!" lol ;p
'kainone    11.07.2010 @00:06:17
Gratuluję galerii, aż poobserwuję
_______
W zeszłym roku zapisałem się do grupy wsparcia dla antyspołecznych ludzi.
Jeszcze się nie spotkaliśmy.
~julka1994    03.07.2010 @05:26:05
Bardzo mi miło Dziękuję ślicznie
_______
dla przepaleń...mam szacunek
~Iam1    01.07.2010 @16:14:31
Z tym mistrzem to chyba przesada...
Wielkie dzięki
~m4rt    01.07.2010 @01:30:50
lol ;]
~m4rt    01.07.2010 @00:44:01
que? xo
~m4rt    26.06.2010 @00:55:18
heh, to sie ciesz, że masz takie miejscówy fajne ;p
~kakowyDemon    25.06.2010 @02:45:11
poobserwuje bo fajnie sie tu dzieje
~rainymornings    09.06.2010 @18:16:46
:D
~woytex1    29.04.2010 @22:43:51
super!
_______
portfolio http://www.kurekfoto.com
~m4rt    28.04.2010 @01:06:45
grzg :~
~aleksandracupcake    13.04.2010 @18:38:13
Bardzo dziękuję za obserwację

Pozdrawiam!
_______
http://www.olamarchocka.com - moje portfolio
~m4rt    29.03.2010 @19:31:58
no dziennie, dziennie a co to zgadnij :D
a moja dupa to chyba też przyrosła ;d staram się gdzieś czasem wyjść.. do baru xd ale aktywność fizyczna wynosi jakieś -42% ;d

całkiem milusi ten geką xd dlaczego zbrzydzieje? ;d
a co bym mu zrobił pytasz... hm, na dzieńdobry pewno bym go nie karmił przez zapominalstwo ;D w innym wypadku pewno by się zgubił w tym burdelu w pokoju gdzieś, co w konsekwencji też byłoby śmiercią przez niedokarmienie, lub 'usiąście' na nim ;d ewentualnie skończyłby jak pewna myszka moich kuzynek - wyprany w kieszeni spodni XD
~m4rt    29.03.2010 @18:56:37
=) też o czymś takim myślałem, tzn o robieniu technika w Krk, ale w moim wypadku w rachube wchodzą ewentualnie tylko weekendy
wiesz no, ja jestem na studiach i też 'nic nie robie' ;p

gekon fajna sprawa i jak widać całkiem mądre to to skoro wie gdzie sie wylegiwać , a jakiego masz? kiedyś myślalem o jakiejś jaszczurze typu kameleon ;d ale postanowiłem być na tyle wspanialomyślny, że nie kupuje nic takiego bo by to to umarło po tygodniu xd
~m4rt    29.03.2010 @03:40:31
a tam niedługo, jeszcze całkiem sporo czasu na pisanie i takie tam ;D narazie trzeba się bawić!
a co to znaczy, że 'studiujesz' ? :> ;d
~m4rt    24.03.2010 @12:50:52
ha, oczywiście, że nie ;p 3 zalki pykły w 1 dzień więc już oficjalnie jestem na 2 sem 3 roku ;d

noo, tyle tych zdjęć mam, że nie moge się zdecydować, które wrzucać :D

a Ty studiujesz fotografie? ;]
ostatnio edytowane: 2010-03-26 00:05:14
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 19 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt